Sep. 11, 2013

Alice har varit hemma med sin pappa sedan i torsdags. Hon var varit snuvig och hostig så dom var lediga. Hon var en sväng på förskolan igår men idag fick hon vara hemma med mig eftersom det inte blev nåt jobb för mig idag. Vi har haft en riktigt mysig dag! imorgon jobbar jag igen men slutar 13.30. Då blir det hämtning av min prinsessa sen blir det storhandling. Och sen blir det myys i mängder resten av dagen!

På fredag jobbar jag 9-16.30. Så Rickard får hämta Lilleman på förskolan. Nu då jag börjat jobba så är tiden med barnen så himla viktig. Jag längtar efter dom extremt mycket nu men jag hoppas det går över då jag kommit in i jobbandet mer.

Igår var även första dagen lillgumman sov på förskolan utan nappen. Jag trodde det skulle bli jobbigt för henne men hennes fröknar var imponerad över hur bra det gick. Hon hade bara lagt sig på din madrass med sin nalle och somnat. Jag är såå stolt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0