Sep. 21, 2013

Nu har jag verkligen kommit igång med jobb. Jobbade hela veckan förutom torsdag och fredag då jag legat hemma med huvudvärk och hosta. Men på måndag kör vi igen! Så nu i helgen är det vila som gäller. På onsdag är det arbetsintervju som gäller, spännande. Och får jag som jag vill kommer jag kunna välja vilket jobb jag vill ha. Och inte behöva ta det som erbjuds för att ha ett jobb. Känns ändå kul att jag gör såna bra intryck att det finns fler som vill anställa mig. Det stärker det dåliga självförtroendet jag haft ett tag nu pga olika saker.... ibland är det verkligen så att livet kommer emellan alla planer man har. Just nu har det varit så. Jag är trött och sliten och måste finna ett sätt att inte stressa. Träningen har hamnat på sista plats. Men så får det vara ett tag. Det viktiga är att jag sover och mår bra.
Jag prioriterar mina barn och tid men min man just nu. Det behöver vi.

Ibland måste man få andas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0